La musica que m’agrada

Hola! Parlaré sobre la musica que m’agrada. A mi m’agrada el Symphonic Metal, Hardcore i Emocore(Emo).

Nightwish
El meu grup favorit es Nighwish, que ara té com a cantant a Anette Olzon. Va vindre a Madrid, Espanya, el 21 de febrer de 2009.

 

Nighwish l’escolto des de fa  anys, desde que estava la Tarja Turunen, però en el 2005 la van acomiadar del grup ja que ella  ensayava per la seu compte i nomes es veien a l’hora de grabar el  disc i en el concert.

En el meu gust era molt millor quan  estava la Tarja, perquè era  molt  millor i perquè canta molt millor que la que hi ha ara, pero aun asi segueix siguen el meu grup favorit. En el 2007 va guanyar el premi al millor grup de metal de Finlandia i en el 2008 va quedar en el tercer lloc, i la antiga cantant , Tarja Turunen, va quedar segona per davant de Nigtwish.

També uns dels meus gups favorits son: Within Temptation, Alesana, Epica, Neon Synthesis, Edguy, i molts més.Posare una canço de Nigthwish:

Responder

